.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری يادواره شهداي اصناف در مازندران
برگزاری يادواره شهداي اصناف در مازندران

رئيس سازمان بازرگاني مازندران گفت: براي نخستين بار در كشور ياواره شهداي اصناف در مازندران برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان بازرگاني مازندران، عباس‌علي وفايي‌نژاد در جلسه همايش روساي مجامع امور صنفي سراسر استان كه حول برنامه‌هاي دهه مبارك فجر، يادواره شهداي اصناف و نماز برگزار شد، افزود: نقش اصناف در تاريخ پر افتخار ايران بر كسي پوشيده نيست.

وي نقش حمايتي اصناف در پيروزي انقلاب، در ايام جنگ، در زمان سازندگي و در برهه فعلي كه ايرانمان از سوي دول استكبار مورد تحريم و تهديد است در خور تقدير و تحسين است.

رئيس سازمان بازرگاني مازندران خاطرنشان كرد: بازاريان خدوم و زحمتكش استان توانسته‌اند با ايجاد فضاي سالم كسب و كار با تائيد و توزيع كالا و ارائه خدمات به آحاد جامعه زمينه رفاه مصرف كنندگان را فراهم آوردند.

وي افزود: در استان مازندران بيش از 120 هزار واحد صنفي و 602 اتحاديه و 19 مجمع امور صنفي وجود دارد كه اين امر بيانگر مشاركت بالاي واحدهاي صنفي در سهم اقتصاد استان است.

وفايي‌نژاد تصريح كرد: براي نخستين بار در بهمن ماه سال جاري يادواره شهداي اصناف استان به‌صورت متمركز در شهرستان ساري برگزار مي‌شود.

وي اضافه كرد: با هماهنگي‌هاي به‌عمل آمده شاهد حضور بسيار چشمگير اصناف در برنامه‌هاي دهه مباركه فجر خواهيم بود.

رئيس سازمان بازرگاني در پايان به هماهنگي‌هاي انجام شده با ستاد اقامه استان اشاره و عنوان كرد: با توجه به سابقه نيك بازاريان در امر برپايي نماز در سطح بازار درصدديم كه اين حضور را نمادين و پررنگ‌تر از قبل و با مشاركت اصناف به اجرا در آوريم.

حجت السلام عباس‌علي ابراهيمي دبير ستاد اقامه نماز استان مازندران نيز با اشاره به فضيلت نماز و سفارش دين به اين فرضيه الهي نقش اصناف را در نهادينه كردن فرهنگ نماز امري بسيار مهم برشمرد و افزود: اگر در هنگام نماز بازار ما به مدت كوتاه براي انجام اين فرضيه تعطيل شود عملا شاهد گسترش فرهنگ نماز اول وقت در سطح جامعه خواهيم بود.

حجت السلام يوسف يوسف پور رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مازندران به هجمه فرهنگي دشمنان به ايران اسلامي به ويژه قشر جوان اشاره كرد و اظهار داشت: نقش بازار در مقابله با اين تهاجم و تبليغات مسموم امري بسيار مهم است.

سردار محمد تقي شاهچراغي فرماندهي سپاه كربلا مازندران نيز به نقش مثبت اصناف در فرهنگ انقلاب اشاره كرد و افزود: دشمن با استفاده از حربه‌هاي مختلف درصدد است كه فرهنگ ديني را خدشه دار نمكند.

وي خواستار توجه جدي آحاد جامعه و همچنين اصناف به آموزه‌هاي به‌جاي مانده از رهبر كبير انقلاب امام خميني (ره) شد و تصريح كرد: نكوداشت شهداي اصناف مختلف بايد به صورت قوي و استفاده از استعداد فرهنگي اجرا شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.